b2w-skyhub

Opis

Ovaj dodatak je zatvoren od 27. ožujka 2023. i nije dostupan za preuzimanje. Razlog: Kršenje smjernica.

Recenzije

15. listopada 2021.
Tudo da B2W é altamente questionável quanto a funcionalidade. Essa empresa já foi referência em tecnologia, triste e lamentável.
04. veljače 2021.
Versão: 0.2.15 está derrubando o site. Aviso: require_once (public_html / wp-content / plugins / b2w-skyhub / woocommerce-b2w-skyhub.php na linha 32
03. veljače 2021.
Versão: 0.2.15 está derrubando o site. Warning: require_once(public_html/wp-content/plugins/b2w-skyhub/woocommerce-b2w-skyhub.php on line 32 Isso é grave, por favor resolvam!
06. svibnja 2020.
Olá, estou usando o plugin ate momento Loja com 10mil produtos integrados, encontrei apenas um problema na opção entrega na vizinhança no painel do Skyhub o pedido esta sem opção de entrega o campo esta sem informação!! E com isso o pedido não integrou no Woo todos os outros pedidos funcionando normalmente somente nessa modalidade de entrega que não integrou!
28. studenoga 2019.
O webservice checa certinho os atributos dos produtos, se tem SKU etc mas não envia nada para lugar algum. Está gerando alguns erros de acessos (503) e fica dando erro no próprio WordPress. /html/wp-content/plugins/b2w-skyhub/B2W/SkyHub/Model/Cron/Jobs.php na linha 37 Tem outros também como o do arquivo StatusApiRepository.php na linha 35, mas nada tão grave quanto o arquivo jobs.php
Pročitajte svih 7 recenzija

Suradnici i Programeri

“SkyHub's Integration” je softver otvorenog koda. Sljedeće osobe su doprinijele ovom dodatku.

Suradnici

Prevedite “SkyHub's Integration” na svoj jezik.

Zainteresirani ste za razvoj?

Pregledajte kôd, pogledajte SVN spremišteili se pretplatite na dnevnik razvoja od RSS.